tisdag 2 februari 2010

Golden oldies

Då jag på sistone inte lyckats med något nytt i låtväg har jag istället ägnat de senaste dagarna till att gå igenom gamla låtar. En rätt spännande sysselsättning. Vissa hade jag totalt glömt bort att jag skrivit och jag känner mig faktiskt enormt stolt över ett par "bortglömda" verk.

Nu har jag skrivit ner hur de går, arrat upp dem, (åtminstone i huvudet) och får jag bara tummen ur och stämmer pianot så ska de nog kunna spelas in också.

Förhoppningsvis är det så att kreativiteten sakta börjar komma smygande.
Jag välkomnar den!

2 kommentarer:

Birgit sa...

Se där! Krativiteten kommer i takt med ljuset och våren! :) Heja heja!!

tigrus sa...

Nog för att det brukar vara under mörkret det mesta kommer fram, men så länge det blir något kvittar det vilken årstid:)