söndag 2 juni 2013

Födelsedag och uppdatering

Det regnar på min födelsedag, men det känns faktiskt helt ok efter flera veckor av tokvärme och sol sol sol. Fast en kan ju ändå hoppas på att solen kommer fram NÅGON gång under dagen, bara så att jag ska kunna få njuta av en födelsedagsmojito.

I övrigt då...Fixat det finaste av örtland, planterat blommor, sått frön som fåglarna redan pickat upp, umgåtts flera dagar med finaste finaste själssyster som var uppe och hälsade på, badat och chillat. Kanske den bästa maj månad på ungefär hundra år, eller 38 år i mitt fall. Och nu får vi bara hoppas på att juni fortsätter i samma spår.


4 kommentarer:

B sa...

Nu har jag läst ikapp på bloggen och glädjer mig över att du tinat fram igen ;-)
Och f'låt... GRATTIS i efterskott! Kram!

tigrus sa...

Tack så mycket!:)
Kram!

Helena sa...

Grattis i efterskott för tusan :-) Tretti plus är inte alls dumt tycker jag.. Glad midsommar och kram på dig! //H

tigrus sa...

Tack så himlarns mycket!:) Visst funkar 30+ rätt så bra. Glad midsommar till dig med. Hoppas den blir alldeles fantastisk!
Kram