torsdag 22 oktober 2009

Now we're talking

Musikrummet är färdigt och det blev så galet bra! Precis som jag tänkt mig, fast ännu bättre. Det krävde några dagars slit, men även om kroppen värker så känns det fint i själen - åtminstone den delen av själen som handlar om inredning och trivsel.

Nu ska jag äntligen bara få sitta här och vara, och förhoppningen är såklart att även kreativiteten ska hitta hit.

Jag kan verkligen se mig mig själv på kvällen med rummet fyllt av tända ljus, halvliggande, sökande efter sköna ackordföljder i moll. En stillsam plågande fridfull ro.

1 kommentar:

Yris sa...

Om ngr få timmar får jag se hur ditt musikrum blev, ska bli spännanade = )
Längtar som fan efter en bastu, nu var det läääänge sen, sist var det ju när jag våldgästade er i mars.....illa illa.

Kramar vännen