onsdag 18 november 2009

Ditten och datten, nästan om natten.

Jag tror att jag ska börja syssla med hemelektronik. På sistone har jag lyckats reparera två dvd-apparater. Två helt olika fel, knappt en aning om vad jag sysslade med, men funkar gör dom i alla fall.

I dag har jag handlat till min fars 60-årsmiddag. Min far, mina syskon och jag ska på fredag avnjuta en trerätters hos mig och sedan ska vi gå på konsert. Eftersom jag bara haft kontakt med den sidan av släkten i ett drygt år känns det väldigt kul och spännande att göra något tillsammans. Nu är det bara att hoppas på att dom kommer att uppskatta den gourmetmeny jag tänkt ut.

I morgon ska jag hämta min bas som skulle ha varit klar för sisådär två veckor sedan. Som en liten kompensation för att det tagit så lång tid har den visst blivit polerad och fin. Sedan att jag fått ett bra pris på det hela skadar ju inte heller.

Inga kommentarer: