onsdag 6 maj 2009

Mönsterpassade tapeter

Det blev eld i baken i dag när de ringde från möbelaffären och sa att soffan hade kommit. Vi hade inte vi tänkt sätta igång med tapetseringen förrän nästa vecka, men tji fick vi.

Fy fan vilket jobb! Inte skoj att försöka få mösterpassade tapeter att sitta bra när inte en enda vinkel är rak. Men nu är det klart och resultatet, efter enormt många svordomar, blev fantastiskt snyggt.

Jag blir inte förvånad om jag inte alls tar mig upp ur sängen i morgon. Min rygg är i akut behov av en kiropraktor. Så kan det vara när man inte använder ett vettigt tapetserarbord.
Men vad gör det när väggen är snygg, haha.

4 kommentarer:

petrus sa...

det ska bli intressant att titta på när jag kommer ner nästa gång, å du du behöver ingen kiropraktor det är pengar i sjön be att någon går på dig eller så finner du närmsta vägvält som kör över dig då behöver du inte bry dig om din rygg längre jag lovar =)

Yrvaedret sa...

fasen till att använda soffbordet till tapetserarbord, inte konstigt om du blir liggandes i morgon. Ska bli spännande att se nästa ggn jag kommer förbi.

Kram på dig och du, jag ser nog att jag inte finns med på din lista över bloggar du motvilligt följer. Tack för den du *buhu*

tigrus sa...

Yrvädret:Nä, inte mår kroppen så bra av det, haha.

Ska lägga in dig under bloggar i morgon om det är ok? Kram!

tigrus sa...

Petrus: kom med en ångvält så jag slipper skiten! Du är välkommen ner snart.