lördag 3 april 2010

Glad Påsk

Ibland finns det ingen måtta på min konstnärliga ådra.

6 kommentarer:

Birgit sa...

Hade ingen aning om att det fanns sån konstnär inneboende hos dig!! Saknar er!
Själv har jag inte ätit ett endaste ägg ....varken igår eller idag, men funderar att hitta vattenfärgen till morgonens frukost... =)

Anonym sa...

Sa jag att jag saknar er?!

tigrus sa...

Vattenfärger är ett verktyg för en mästare som du. Plocka fram och börja måla nu:-)

tigrus sa...

Vi saknar dig också. Skynda dig hit!

Yris sa...

WOW! Jag är impad vännen....eller.....är inte ens förvånad av dina målarkonster. Ska mycket till för att jag ska bli förvånad om jag säger så.

Saknar dig och din blivande fruga.

Pussar!

tigrus sa...

Haha, eller hur?! Vi ses nog snart, det måste vi ju se till att göra:-) Puss!