torsdag 25 oktober 2012

Igår, idag och kanske imorgon (bloggrubrik av "lilla s")

I går var jag och återbesiktigade bilen. Inget stort, bara dimljus som inte var justerade. Detta kan jag skylla på min morbror. Han tyckte att det skulle vara snyggt med dimljus fram och således monterade han dit sådana, (jag har en snäll och händig morbror) men glömde i all hast att justera dem. Snyggt blev det, men kostade tyvärr en återbesiktning på 200 kronor för ca 30 sekunders arbete.

I dag har jag tagit en skön promenad i skogen, spelat lite, skrivit lite, i allmänhet haft en rätt soft dag. So far so good.

I morgon är min förhoppning att få kolla på serier och typ mata fiskarna. Men allt kan hända. Saker som helt och fullt omkullvälter mina enormt högt satta mål för morgondagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag glad! :)
Och måste fylla i hur mycket jag saknar dig!! detta måste vi fixa! :D

/lillaS

tigrus sa...

Visst måste vi!