måndag 14 december 2009

Fina människor och kyla.

Helgen har varit fin och det har hunnits med både glöggkväll och bastubad. Just nu omger jag mig bara med människor jag mår bra av. Det är en skön känsla. Jag ska försöka hålla det så en tid också.
Kanske får det bli ett nyårslöfte - att enbart umgås med människor som får mig att må bra. Det låter simpelt, men kan vara ack så svårt.

Kylan har äntligen kommit. Kall klar frisk luft att andas. Dock inte så skönt att vakna till endast 14 grader i sovrummet. Så kan det bli när man envisas med att inte ha några element på. Tur att kaminen är en stabil värmekälla.

2 kommentarer:

Birgit sa...

Så länge det finns ved kan man lita på kaminen, och ved det vet jag att ni har, det har jag sett bevis på! :P

tigrus sa...

Lite ved finns kvar, men ska det vara sån här kyla tar det snabbt slut.