tisdag 15 december 2009

Knävridning i backen

För några veckor sedan skadade jag mitt knä, och även om det har varit väldigt ömt har det sakta men säkert gått framåt - tills jag för några timmar sedan gjorde en hejdundrande praktvurpa i backen. Jag grät och skrek av smärta, och för några sekunder var jag absolut villig att kapa av det, med en slö såg om så vore.

Blankis med ett par decimeter snö ovanpå, ett ömmande knä och hundpromenader - sammantaget en ohyggligt dålig kombination.

Ja, jag tycker lite synd om mig själv nu och det får jag göra.

1 kommentar:

Mikael och Kristin sa...

Hej!
Jag åkte skidor idag och vred till båda knäna...just nu känner jag mig jätte öm i knäna.
Hur har det gått för dig efter din andra skidolycka?
Vad är ditt tips för att känna sig bättre i knäna snabbare och kunna komma ut och åka skidor igen?!

Tack på förhand
Kristin
Kristin.walltin@gmail.com