tisdag 20 december 2011

Det är mycket nu

Kanske har jag fallit in i någon slags julstress, men bara lite. För vi har ju faktiskt bestämt att vi ska ha det oerhört soft under julen

I går trillade jag fantastiska älgköttbullar som ska vara på julbordet.









Vi har återigen börjat få besök av en gråspett. Svårt att låta bli att le när den balanserar på en tanig gren för att komma åt talgbollen.














För övrigt kan jag meddela att vi i dag får besök av fantastiska Birgit, alltså är det Birgitdagen - hurra så stort!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Älgköttbullarna blev grymt goda! Kanske finns dom inte ens kvar på julafton ;)

tigrus sa...

Det finns en lite risk för det. Tur att jag har satt hänglås på frysen.

Anonym sa...

Och jag kan meddela att jag nu sitter på planet mot Arlanda. Sedan ska jag käka lite där innan jag flyger vidare. Ses snart! :-)
//Birgit

tigrus sa...

Hurra, vi ses snart!

Anonym sa...

Tack så jättemycket för ett par mycket trevliga dagar. Önskar er en underbar jul. Kram!
//B

tigrus sa...

Our pleasure:)