torsdag 13 oktober 2011

De senaste timmarna i bilder

Jag har inte så mycket att säga i dag. Eller det har jag visst, konstigt vore det ju annars, men jag orkar inte. I stället kommer några bilder på dagen, so far.


När jag i förmiddags var ute och plockade lite trattkantareller till en av mina förra grannar ramlade jag över dessa. De torde vara de sista för säsongen. Gissa om det blir en god kantarellpasta till middag.

Hundarna försökte på bästa vis hitta var solen värmde som mest. Det gäller att njuta medan njutas kan.
Grannkatten funderade både en och två gånger över om hon skulle våga sig in eller ej.
Jag vet inte hur många gånger fåglarna utanför fönstret pockat på min uppmärksamhet genom att picka på fönsterrutan. Jag tror att det tycker att jag är snål med mat.
Nu är det sängläge med det trådlösa tangentbordet i knäet och datorn uppkopplad till tv:n. Soft och välförtjänt.

Inga kommentarer: