onsdag 21 september 2011

Lista

Vilken svordom använder du mest? Slänger nog in ett "fan" lite väl ofta.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det är så sällan jag behöver använda ett alarm, men enligt mobilen är det 07.30 som gäller.
Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast blir det Ica.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En basklarinett.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Hm, det kan nog tänkas.
När var senast någon stötte på dig? Hundra år sedan skulle jag tro.
Vad åt du till middag senast? Potatisgratäng.
Kan du vissla? Ja.
Tittade du på tecknat när du var liten? Jag tyckte faktiskt inte om tecknat när jag var liten.
Äger du några popband t-shirts? Nope.
När flög du senast? Det är nog en år sedan.
Pratar du några andra språk? Engelska.
Har du gråtit offentligt? Absolut!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill alltid ha tatueringar.
Vad har du med dig in på bion? Något att dricka.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska.
När sov du senast på golvet? När kroppen var ung, vilket är evigheter sedan.
Vilken är din favoritdrink? Strawberry daiquiri om solen skiner.
Gillar du din boendesituation? Absolut.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Om jag ska funka i längden så kanske 7?
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, men stress kan jag uppleva.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det hände.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 37.
Tror du på liv på andra planeter? Definitivt liv, men i vilken form kan jag inte svara på.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fan?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut!
Tycker du om att krama folk? Ja, om dom gillar det.
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? När jag var liten tyckte vissa att jag var lik Johnny Logan.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ja.
Är du mörkrädd? Nope!
Tre saker du alltid har med dig? Plånbok  mobil och snus.

Inga kommentarer: