fredag 2 september 2011

Oraklet google

Karin ger en gratislektion om hur google är den bästa livscoachen. A.M.O har hakat på och även jag kände mig manad att se vad oraklet google har att säga. Det går till så att man skriver sitt namn och ordet är inom citationstecken och trycker på enter.

Terra är ihålig
Terra är en hund med hög arbetskapacitet
Terra är en djupsökande universaldetektor
Terra är tillverkade av materialet hampa
Terra är mycket ärrad
Terra är för dig som söker efter nya utmaningar och dimensioner  


4 kommentarer:

Biggan sa...

Det var roligt!
Ett av mina svar:
Birgit är min nya lössborttagarträl
=-D

tigrus sa...

Haha, den var snygg!

Broder sa...

Jag gillar det fjärde svaret och google prickade ju helt rätt på de femte svaret =)

tigrus sa...

Sök så skall du finna...