onsdag 9 november 2011

Ett desperat flygbolag

Sist handlade det om att ta betalt för toalettbesök. Denna gång om att resenärer ska kunna ladda ner en porrapplikation till sina surfplattor och mobiltelefoner. Antagligen bara ett pr-trick, men ett företag som så desperat försöker göra allt för att få reklam känns inte särskilt seriöst. Jag har bara flugit en enda gång med Ryan Air och det var inte den mest angenäma upplevelsen. Men det handlade mest om att sätena var av hårdplast, skakade och levde om. Det blir ingen fler gång.

4 kommentarer:

Broder sa...

Jag tror för min egen del att jag inte kommer flyga med sagda flygbolag någonsin, möjligtvis om jag får betalt för att flyga med dom men då ska de va välbetalt

tigrus sa...

Vad hände med detta att man ska prova på allt åtminstone en gång? Eller kanske inte...

Biggan sa...

Vissa saker får man chansen att prova endast en gång, sen bidde det inte mer... Så ibland kanske man ska välja vad man provar? ;-)

tigrus sa...

Jo, man borde nog vara lite selektiv.