måndag 14 november 2011

Slottsgäst

En alldeles bloggfri helg har det varit. Så kan det vara när man får oväntat besök. Jag har faktiskt inte något särskilt att säga just nu heller förutom att berätta om en av nattens knasiga drömmar. Men då jag vet att intresset för andras drömmar oftast är lika med noll nöjer jag mig med att säga att det är dumt att somna till Kommisarie Lynley - åtminstone om du inte vill drömma om att du är bröllopsgäst på ett engelskt slott, din hund kräks och katten bajsar inne på ditt rumsgolv. I panik försöker du slänga ut en av bajskorvarna genom fönstret och självklart hamnar den på en annan av bröllopsgästerna.

2 kommentarer:

Helena sa...

*skrattar högt* Den där drömmen låter ju bättre än de jag brukar ha om slemmiga zombies *rysa*

tigrus sa...

zombies som är så söta;)