onsdag 23 november 2011

Nattens aktiviteter

Jag blev så trött och förvirrad av de små röda piller min doktor gav mig att jag irrade runt en evighet på sjukhusparkeringen innan jag mindes var jag ställt bilen. Detta gjorde att mina hundar fick sitta ensamma i bilen hela sju (7) timmar - snacka om att jag hade dåligt samvete! När jag sedan skulle rasta dem rymde ena hunden ifrån mig och började bråka med en annan hund. Som tur var blev det inte så mycket av bråket, men istället för att lugna ner sig sprang hon vidare och hoppade utför ett stup, ner i havet och simmade långt långt ut för att fånga en boll som låg och guppade i vattnet...

Detta är bara en bråkdel av vad jag drömde i natt. Jag känner mig inte särskilt utvilad.

2 kommentarer:

Broder sa...

Jag vet hur du känner för även jag känner mig inte så utvilad, eftersom jag från lördag fram till nu har sovit sammanlagt ca 4 timmar på grund av en attack av sömnslöshet å håller de i sig även inatt får jag nog prata med min doktor om han kan skriva ut några piller så jag kan få sova.

tigrus sa...

Det är vansinnigt tärande att inte få sova. Hoppas det blir ändring på sovfronten fina broder. Annars får du testa de små röda pillren jag fick i drömmen;)