onsdag 30 november 2011

Provocerad och på riktigt rädd

Alltså jag har fallit i fällan och blir så vansinnigt provocerad av Pär Ström och kanske än mer av många av hans bloggläsare som ofta spyr ut sitt hat och förakt. Förutom att bli provocerad så känner jag mig på fullaste allvar rädd över vilka åsikter som verkar finnas i samhället. Och det får mig att undra var dessa människor finns. Är det en av mina grannar, kanske brevbäraren, eller han som nyss besiktigade min bil? Egentligen vill jag inte sprida Ströms ord, men det går att läsa hans blogg här.

2 kommentarer:

Helena sa...

Är han en riktig männscha?! Han ser nästan ut som en karikatyr.. haha.. Har aldrig hört talas om honom. Nu måst jag läsa ikapp! Hoppas allt är finemangs trots mörkret! :-)

tigrus sa...

Han är skrämmande nog på riktig och får tyvärr alldeles för mkt plats i media. Läs och få mardrömmar!;)